środa, 2 października 2013

Jesienny OTTD

Heeeej.
Dzisiaj mam dla was lekki, jesienny OTTD.


Na samym początku mam na sobie zwiewną bluzkę z motywem tygrysa ( <3 ) który dodaje tej tajemniczości i jak to można nazwać grozy w ubraniu.
Koszulkę nakryłam delikatnym sweterkiem z łatami na łokciach w kolorze szarym.
Myślę, że idealnie pasuje do tego typu bluzki, z racji tego że jest to coś nowego w delikatnym stylu.


          Jeżeli chodzi o dół to mam na sobie czarne leginsy, getry jak kto woli z tylnymi dużymi kieszeniami.
      Oraz beżowe rozwiązane botki które swoim nieładem idealnie pasują do ładnej i lekko eleganckiej góry.




     Natomiast jeżeli chodzi o torebkę, to jest to skórzana torba w kolorze brązowym na czarnym, grubym pasku. Doczepiłam do niej mojego ukochanego (<3) króliczka który ciekawie ozdabia kształt torby.




No więc to koniec jesiennego ootd. Mam nadzieje, że polubicie mój styl i nie będziemy mieli ze sobą żadnego problemu. Zdecydowałam, że posty będą regularnie w środy i soboty. No i jak będę miała dobry dzień to też coś ewentualnie będę wstawiać. :') ale przede wszystkim liczy się u mnie wena bo nie chcę robić niczego na przymus.

SOŁ bywajcie.;') Jula.


6 komentarzy:

  1. Śliczne buty *.*
    Zapraszam http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jesteś *__*
    Świetne buty ; 33

    http://loveinmyworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta koszulka z tygrysem:) buty też :) obserwuję i też zapraszam:)arienailandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń