niedziela, 6 października 2013

Delikatny OTTD ~ jesień.

Witajcie ponownie.! ;')
więc tak już na starcie mówię, że przepraszam za nie dodanie wczoraj postu (które miały być regularnie) lecz miałam dosyć pracowity weekend wchodzi w grę sesja zdjęciowa, wyjazd, nauka. Takie życie.
Ale już do was wracam, i pamiętam o was. Szczerze mówiąc miałam dodać nic związanego z OTTD, ale pomyślałam że dam jednak to.:)

Przejdźmy do rzeczy.
Był dosyć ciepły dzień, dlatego nie ubierałam się od razu jak na zimę.
Mam na sobie czarne leginsy z gatty, które już znacie z pierwszego OTTD.
Na sobie mam sweter z firmy PH. Pawlo (firma mojej rodziny) oraz Iceland.
Co śmieszniejsze jest to męski sweter. Trudno to stwierdzić ale od zawsze lepiej czułam się w męskich
swetrach i bluzach. :)))
Pod grubym swetrem mam na sobie białą koszulę. Z racji tego, że w trakcie przechodzenia z miejsce na miejsce guzik od kołnierzyka uległ zniszczeniu...więc nie zdołałam do zdjęć ładnie go poprawić.
Ale musicie wiedzieć,że kołnierzyk musi być przypięty i żeby go było widać przesunąć do przodu czego nie widać na zdjęciu. Koszula jest lniana na krótki rękaw i zakupiłam ją w H&M.




Jedziemy dalej.
Na nogach mam czarne vansy kupione w internetowym sklepie RunColors (klik) . Przesyłka była bezpieczna i została w ciągu 24h dostarczona do mnie.
Od razu mówię, że praktycznie każdą parę butów kupuję przez internet. :))
Po prostu taka już jestem.






No a "bagaż" w którym mam swoje pierdoły już znacie.:)
Jest to torba z reserved.
Więc tak myślę, że to wszystko już omówiłam. Jeszcze raz przepraszam was za kłopot i czekanie za postem wczoraj lecz no sami wiecie weekend trzeba wykorzystać jak najlepiej. Mam nadzieję, że więcej nie będziecie musieli czekać i posty będą pojawiały się regularnie jak już mówiłam.

U mojego boku towarzyszył mi szybko chudnący pies rasy jamnik imieniem Abel <3
(dziękuję mojej modelce za sesje i użyczenie psa)




Słynę z tego, że jak już o czymś mówię to każdy chce to widzieć, dlatego wstawiam wam próbkę wczorajszych zdjęć, o które koleżanka mnie prosiła.:)
Nie wiem jak wy ale ja padam na kolana, talent to ja jednak mam xD




Mod. Martyna Sz.




Reasumując.:


Koszula - H&M
Sweter - Pawlo
Leginsy/getry - Gatta
buty vans - runcolor
torba - Reserved
Jula.:)

5 komentarzy:

  1. Zdjęcia wręcz PER-FECT !
    Zapraszam http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś ładna, a poza tym, ładne ubrania :3

    Obserwuję i liczę na to samo :3
    http://always-happy-and-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne zdjęcia fajny styl i prześliczna modelka <3
    obserwujemy? jak tak to zacznij jak nie to zignoruj :>
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna stylizacja:)
    obserwuję i licze na rewanż :)
    http://blackspacee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń